۱۳۹۱ آذر ۲۸, سه‌شنبه

پیش نیاز


مثل خیلی های دیگه تو زندگیم دغدغه های زیادی رو دارم.و با لحظه هایی تو زندگیم مواجه میشم که نیاز دارم دربارشون بیشتر بدونم این لحظه ها در همه زمینه ها شکل میگیره:   کار ، روابط شغلی، زندگی، روابط اجتماعی، روابط شخصی، سلامتی و...... رویارویی با این موقعیت ها باعث میشه که ساعت ها وقت بذارم و تو فضای مجازی دنبال یه منبع خوب باشم و اصولا منابع انگلیسی زیادی دراین باره پیدا میکنم اما منابع فارسی بیشتر از نود درصد کامل نیستند و موضوعات پراکنده، ترجمه های بد و... همه این مطالب باعث شده به این فکر بیافتم که یه مکانی رو درست کنم برای گرداوری همه این مطالب که هم برای خودم بمونه و شاید برای دوستان هم مفید باشه. سعی میکنم موضوعات مختلف باشه و یک دسته بندی مناسب داشته باشه. پس شما میتونید در این صفحه همقدم باشید با من تا کنار هم تجربیات مختلفی رو بدست بیاریم. حتی اگه شما موضوعی رو پیشنهاد بدید در حد توان اطلاعاتی رو براتون میذارم سعی میکنم اگر ترجمه ایی قراره صورت بگیره سلیس و روان باشه.

هیچ نظری موجود نیست: