۱۳۹۱ آذر ۲۹, چهارشنبه

مقدمه- صفحه سلامت



یکی از دغدغه های این روزای من سلامتی هست!  من در طی سه ماه بیشتر از 6 کیلو اضافه وزن پیدا کردم که به شدت داره روم تاثیر میداره و باعث شده این روزا اعتماد به نفسم رو از دست بدم. برای همین توی این چند وقت یکی از مطالعات و درگیریهام درباره ورزش و روش های کاهش وزن هست.  نه این که فک کنید خیلی ادم سالم و پاستوریزه ای هستم نه!  صبح که از خواب پا میشم سوار ماشین میشم میرم شرکت تا ساعت 5 ،6 بعدازظهر  سیگار چایی، چایی سیگار دوباره سیگار چایی بعد از کار هم مستقیم خونه پشت لب تاپ........ کلا خواستم بگم یه همچی ادم سالمی هستم من!

خوب تو این مدت کلی اپلیکیشن های مختلف دانلود کردم! درباره ورزش های مختلف و نحوه درست ورزش کردن اطلاعات مختلفی رو دارم به دست میارم. و از دیشب هم افتادم تو فاز یوگا و تو چند روز اینده حتما پست های کاملی در این باره ارائه میدم.

هیچ نظری موجود نیست: